גרסה להדפסה

שתף קולגה:

מנכ"לית GSAP
לסיגלית תואר ראשון (B.Sc) ודוקטוראט (D.Sc) בהנדסה כימית ותואר שני (M.Sc) בהנדסה ביו רפואית שהוענקו לה על ידי הטכניון – המוסד הישראלי לטכנולוגיה בחיפה, ישראל.

לד"ר אריאלי-פורטנוי שנות ניסיון רבות בתעשייה הפארמצבטית. 15 שנים בחברת תרו כסגנית נשיא בכירה לתפעול (SVP) ובחברת טבע בה ניהלה את המפעל הטבליות היבש בכפר סבא שהעסיק באותן שנים למעלה מ 1,000 עובדים, והכנסותיו הגיעו לכ 2.4 ביליון $ בשנה. סיגלית מכירה היטב תהליכים פרמצבטיים, ובמקביל, הובילה תהליכים של שינויים ניהוליים הן בהקמה של מפעלים והן בתחום תרבות האיכות.

כיום, כשבאמתחתה כ 10 שנים כיזמית, מייסדת ומנכ"לית של Gsap, היא ממשיכה לתרום ולהעניק את הידע והניסיון שצברה הן באמצעות חברת Gsap על עשרות עובדיה, בליווי, ייעוץ, הובלה והטמעת איכות  בפרויקטים וחברות בתחומי הביומד והן ובהנחלתם לקהילה הביופרמצבטית בימי עיון, קורסים וכינוסים מקצועיים.

את ראשית דרכה בזירת הנחלת הידע, החלה בשנים 2003-2006 עת נבחרה לכהן כנשיאת הסניף הישראלי של ה PDA (Parenteral Drug Association).

כחלק מניסיונה הרב, הובילה מאות פרויקטים של הכנה והשתתפות בביקורות של משרד הבריאות, ה FDA, EMA ו Notified Body אירופאים.

תחת ניהולה, הגישה GSAP עשרות הגשות רגולטוריות בתחומי התרופות האינובטיביות והמכשור הרפואי.

חברת Gsap
מספקת שרותי רגולציה, קליניקה, איכות וואלידציה לתעשיית הפארמה, הביוטכנולוגיה והמיכשור רפואי. לחברת GSAP התמחות ייחודית בתעשיית הקנאביס הרפואי. בתחום דינמי ומתפתח זה מובילה. Gsap  פרויקטים גדולים ומורכבים, שמשלבים תחומי התמחות רבים, כגון: פיתוח, רגולציה, איכות, מעבדה, יצור, הנדסה וואלידציה.
ב Gsap פותחה  מתודולוגיה לשילוב גורמים רבים (מחלקות ותחומים מקצועיים) בתהליך ההטמעה של מערך האיכות, תוך יצירת חוויה של שותפות משמעותית בין כל השותפים בתהליך: עובדים ומנהלים במפעלים ובחברות, ספקי משנה ויועצים.

לצוות המומחים של GSAP השכלה רחבה וניסיון רב שנים בתעשייה הרלוונטית.

יש לך שאלה? arrow 1

    אנא חזרו אלי